کرکره برقی آپارتمان

Wiki Article

این نوع درب یکی از انواع بسیار گران و زیبای درب‌های اتوماتیک است. این نوع در اتوماتیک به شکل دو باله، سه باله و یا چهار باله ساخته می‌شود.

نوعی درب است که به طور خودکار باز و بسته می‌شود و برای ورودی فروشگاه‌ها و مراکز تجاری به کار می‌رود. این نوع درب‌ها مزایای بسیاری دارند، از جمله:

درب کرکره ای در ایران تقریبا دارای سابقه ای حدود ربع قرن می باشد. در ابتدا کار با تبدیل کرکره های عادی به اتوماتیک شروع شد؛ بدون تغییر در ظاهر و نوع ساخت آن. اما بعد از مدتی استفاده از این روش در ساخت درب های ساختمانی نیز متداول شد و این آغازی بود بر ورود نوع جدیدی از تیغه کرکره به بازار.

این نوع کرکره برقی از ورق گالوانیزه استفاده می‌شود. برای تشخیص این نوع کرکره اتوماتیک کافی است که با یک آهنربا آن را تست کنید، اگر آهنربا به تیغه کرکره چسبید نشان دهنده آن است که این کرکره از جنس گالوانیزه است.

موتور دانکر ساخت کشور آلمان (که به موتور ۶۳۵۵ نیز معروف است)

این نوع از موتور ظاهری شبیه به لوله و استوانه دارد و در درون کرکره قرار می‌گیرد و قابل مشاهده نیست. دسترسی به موتور توبلار برای تعمیرات سخت است و هزینه بالایی دارد.

بنابراین اگر پارکینگ شما بزرگ است می‌توانید از این نوع درب که به صورت دو لنگه و تک لنگه در بازار موجود است استفاده کنید.

لازم به ذکر است، کیفیت و ماندگاری این موتورها، بسیار بالا بوده و مناسب تمامی پروژه ها می باشد.

محل مورد نظر برای نصب: اولین و مهم ترین مورد محل نصب است زیرا نوع درب می‌تواند با توجه به محل نصب مانند ساختمان تجاری، اداری، بیمارستان، فرودگاه و… متفاوت باشد به همین خاطر بهتر است قبل از مراجعه به ادامه مطلب خرید محل مورد نظر خود را برای نصب درب برقی مشخص کنید.

به طور کلی تیغه های آلومینیومی وزن کمتری نسبت دیگر تیغه ها دارند.

صامو پرشین بنینکا ایرانی لاک لوازم خانگی برندها سیماران گیت فروشگاهی بر اساس برند براساس برند

درب شیشه ای اتوماتیک شامل شیشه ۱۰ میل سکوریت، لت، برد، چشمی اکسس وان، هنگر، تسمه، موتور دانکر، ریل، وسط دهنه و کاور پشت ۱۶ سانتی است.

برای مثال برای حرکت تیغه ها در یک راستا، نیاز به ریل هایی در طرفین کرکره هست. این ریل ها از جنس های آلومینیوم و فولادی در دسترس است. هرچه تیغه های کرکره دارای سایز بزرگتری باشند و یا نیاز به مقاومت و امنیت بیشتری برای کرکره وجود داشته باشد به همان اندازه نیاز است که از ریل های با ابعاد بیشتری استفاده شود.

Allow me to introduce for you our most current investigation results from our regular Search engine marketing feedbacks that We've from our ideas: The new Semrush Backlinks, that will make your yashildoors.com Web optimization pattern have an instantaneous thrust.

Report this wiki page